Mi-e teamă că mă voi îndrăgosti

jokes-quotesOrgoliul tău lasă urme. Orgoliul tău e înșelător. Orgoliul tău m-a păcălit pentru o clipă că poate gelozia e motivul pentru care mi-ai reproșat că nu te-ai regăsit în rândurile mele. Poate mi-am dorit să cred asta. Poate speram că ești gelos pentru că asta ar fi însemnat ceva mai mult.

Te-ai supărat ca un copil la gândul că nu am fost niciodată îndrăgostită de tine. Am fost, dar apoi tu mi-ai arătat că nu trebuie să spun asta. Ți-am spus-o la un moment dat, la nervi, și nu m-ai crezut. Ai spus că e imposibil să te îndrăgostești atât de repede de cineva. Nu te-am contrazis, dar te înșelai atât de rău. Confundai iubirea cu simpla îndrăgosteală. Îți e de ajuns o clipă să te îndrăgostești, un zâmbet, un cuvânt. Nu te-am iubit, dar am fost îndrăgostită de tine. Tremuram de nerăbdare să te văd, fluturii îmi invadau stomacul și-mi apărea clasicul zâmbet tâmp pe chip. Apoi ne-am răcit și am uitat sentimentele astea.

Te-am regăsit, dar mi-am impus să nu mă mai îndrăgostesc. La sfatul tău am făcut asta și am ajuns să cred cu convingere că e mai bine pentru mine să nu o fac. Am încercat să fiu detașată. Și cred că am reușit.

Într-o altă zi m-ai întrebat dacă mi-a fost dor de tine. Chiar mi-a fost și-mi mai treceai din când în când prin cap. M-ai întrebat dacă am fost vreodată îndrăgostită de tine și ți-am spus că nu. Te-am mințit pentru că nu voiam să vezi cât am fost de slabă.

Ar fi cea mai mare greșeală să te iubesc. Suntem atât de asemănători în esență, dar atât de diferiți în același timp. M-am trezit că-mi reproșai că te aprob prea mult, că te bag prea mult în seamă. Nu cred că ai observat în acea clipă cât de mult m-ai enervat. Nu m-am exteriorizat. Ți-am întors simplu spatele și mă gândeam cât de complicat poți fi și cum aș fi putut eu să mă prefac că nu te ascult, doar ca să te întărât. Înțeleg nevoia ta de a cuceri și faptul că nu vrei lucrurile de-a gata. Dar lasă-mă să te ignor în alte momente, nu atunci când suntem doar noi doi. Când suntem noi doi, mi se pare firesc să-ți răspund când îmi vorbești. Dar cu tine nimic nu e firesc. Culmea, chiar asta m-a atras la tine, încă de la început. Că nu ești la fel ca restul și că firescul dispare.

Ți-am spus recent că nu vreau să ne mai vedem. Am făcut-o pentru că simțeam că risc să mă îndrăgostesc din nou, ca prima dată. Și știu deja cum se termină povestea asta. Dar în același timp, am momente când vreau să ne mai vedem. Poate că nu m-am îndrăgostit încă. Poate că aș putea ca de mâine să nu te mai văd și să rămâi doar o amintire frumoasă. Dar asta nu înseamnă că nu mă tem. Mă tem că oricând mă pot îndrăgosti din nou, ca proasta, cum îți ziceam zilele trecute, dar tu nu ești un prost. Tu nu te-ai îndrăgosti ca prostul. Și nu-mi permit luxul de a fi singura care face asta.

N-am vrut să fie un text care să pară melancolic. N-am vrut să pară un articol trist. Aș fi vrut să scriu într-un stil amuzant, nebun, copilăresc, exact cum sunt clipele pe care le trăiesc cu tine. Pentru că sunt liniștită acum. Sunt relaxată și zâmbesc. Și pentru că atunci când mă gândesc la tine văd un puști pus pe șotii. Și apreciază cât de frumos m-am exprimat. Aș fi putut spune simplu că văd un idiot imatur alături de care mă distrez, desigur, în cele mai bune sensuri ale cuvintelor. Și nu te-ar fi deranjat, pentru că știi că nu te jignesc, dar așa e generația noastră, folosește cuvinte peiorative pentru a-și arăta afecțiunea. Suntem niște tâmpiți, din nou în sensul bun.

Nu am scris asta ca să-ți mângâi orgoliul. Nu am scris asta pentru că ți-ai dorit să scriu despre tine. Am scris-o pentru mine. Am scris-o ca să-ți explic astfel ce simt, dar mă tem că mai rău te-am băgat în ceață. Ignoră! Asta vreau să faci, să ignori aceste rânduri și să continui să faci ceea ce ai fi făcut oricum. Eu asta voi face. Voi continua până în clipa în care voi fugi de tine, cu fix un pas înainte de a mă îndrăgosti.

Leave a Reply

