Scrisoare deschisă către toți libidinoșii de pe Facebook

facebookA venit momentul să vă răspund vouă, tipilor care îmi scrieți în disperare pe Facebook, dar cărora nu vă răspund niciodată. Așa că m-am decis să-mi fac timp și să vă dau un răspuns comun, pe care chiar sper să îl citiți, să-l rețineți și să vă liniștiți. Răspunsul este simplu “nu.” Nu, nu vreau să vorbesc cu tine. După ce mi-ai scris zilnic “bună”, timp de n luni, chiar nu văd ce sens are întrebarea ta “nu vrei să vorbești cu mine?”. Pe bune, chiar nu ți-ai dat seama că nu vreau?

Nu, nu vreau să ne cunoaștem mai bine. Sau să ne cunoaștem punct. Dacă voiam să cunosc oameni pe net îmi făceam cont pe Tinder, unde lucrurile sunt clare pentru toată lumea. Eu mi-am făcut doar o pagină de Facebook și nu scrie nicăieri în Termeni și condiții că rețeaua asta ar funcționa ca o agenție matrimonială.

Nu, nu vreau să-mi dați like-uri. Mă trezesc deunăzi că mă ceartă un tip pe Facebook întrebându-mă de ce i-am acceptat cererea de prietenie, dacă doar pentru like-uri, având în vedere că nu-i răspund la mesaje. I-am explicat și lui ca și altora că promovez pe acea pagină munca mea și de aceea accept cereri de la majoritatea celor care îmi trimit. Concluzia lui a fost că asta înseamnă că tot pentru like-uri….

Pentru ultima dată, nu! Nu vreau să mă umpleți de like-uri, nu mă voi topi toată dacă îmi vin câte 30 de notificări de la un singur om (stalker) care îmi apreciază fotografii din 1900 toamna, iar după aceea îmi scrie. Pe bune, credeți că dacă îmi bubuiți notificările o să fiu impresionată și o să vă răspund?! Din contră, reușiți doar să mă iritați într-un mod fantastic și cu atât mai mult nu vă voi răspunde.

Nu, nu o să răspund până la urmă, dacă veți continua să insistați. Repetiția nu e cheia succesului în cazul acesta. Cel mult, într-o zi când chiar veți reuși să mă întrerupeți într-un moment în care muncesc cu mesajele de genul, veți reuși doar să primiți block, pentru a mă asigura că nu mă mai deranjați altă dată. Chiar am o curiozitate. Funcționează vreodată treaba asta? Pe bune, răspundeți-mi! Vi s-a întâmplat să terorizați vreodată pe cineva cu mesaje pe Facebook, iar după lungi încercări să o scoateți la cafea? Dacă da, vreau dovada! Nu spun că nu există tipe care răspund necunoscuților pe Facebook, dar eu una nu fac parte din acea categorie. Sau cel puțin nu dacă îmi scrii “bună, vrei să ne cunoaștem?”. A nu se înțelege greșit, dacă cineva îmi scrie pentru o informație, o părere, o “what-e-vă” cu scop precis, va primi răspuns. Dar dacă după bate câmpii are parte de aceeași soartă.

Spuneți că sunt o fițoasă! Urlați în gura mare să audă toată lumea că sunt o prețioasă și că nu-mi ajungeți la nas! Faceți orice considerați că este necesar, dar vă rog, cât pot eu de frumușel, nu mai încercați să mă agățați pe Facebook. Nu d-aia am pagina!

P.S.: O categorie “aparte” de libidinoși sunt cei care au poză de profil cu jumătatea mai bună și abordează fete să le invite la cafele. Ăia chiar sunt ceva deosebit…

P.P.S.: Cel din print screen “îmi dă teroare” din ianuarie. Încă îmi scrie…

Leave a Reply

