1.000 de cafele numărate, apoi de la capăt

cafea-1Ai trezit în mine sentimente de care uitasem. Mi-ai reamintit de ce îmi doresc iubirea și ce calm aduce ea în viața mea. Chiar dacă îmi lipsea, încă dinainte să apari în viața mea, uitasem absolut tot ce presupune. Uitasem exact cum se simte o relație și cât calm îți aduce. Îmi aminteam vag și era ceva ce îmi doream, dar tu ai reușit să renaști toate acele sentimente în mine.

M-ai făcut să-mi reamintesc cum e să ai un zâmbet tâmp pe față și cum e să vorbești cu un om, fără a epuiza subiectele și fără a te plictisi. Mi-ai reamintit cât de plăcut e să-ți ceară cineva zilnic să te vadă, înainte ca tu să-i spui asta, deși îți doreai același lucru. Mi-ai reamintit fericirea nebună pe care o ai atunci când omul lângă care dormi te sună la 12 ziua să te întrebe dacă ai mâncat și să-ți propună să faceți asta împreună. Sau care te sună deși ați stabilit că vă vedeți diseară și te cheamă la o cafea, în mijlocul zilei. Ai trezit sentimente adormite și mi-ai reamintit de ce tânjesc atât de mult să iubesc din nou și să fiu iubită.

Inițial am pășit cu teamă, ca atunci când calci pe o terasă din sticlă securizată. Ești fascinat și ai încredere că nu ți se poate întâmpla nimic, dar totuși privești în jos și te cutremuri. Apoi, fix când m-am relaxat și am început să am încredere că sticla nu se va sparge s-a dovedit totul a fiind un miraj. Când începeam să țin la tine, mi-ai arătat că totul fusese o iluzie și m-ai făcut să mă retrag în zona sigură, fără sticlă.

Am avut momente când ți-am dus dorul și mă gândeam să te sun, parcă aș mai fi pășit o dată pe sticla subțire. Dar apoi îmi aminteam prăpastia de sub ea și mă răzgândeam. Și am realizat că nu pentru tine aveam sentimente, ci pentru iluzia pe care ai născut-o în mine. M-am îndrăgostit de ideea de a iubi din nou și acum mai mult ca niciodată îmi este dor să fac asta.

Nu îmi este dor de tine, ci de toate lucrurile pe care le-ai renăscut în mine. Mi-e dor să stau în poala ta, sau a altuia, și să fiu mângâiată pe cap, sărutată pe frunte, îmbrățișată noaptea în pat. Mi-ai dat o mostră din toate acestea și m-ai pregătit pentru ceea ce va urma.

Pentru că lucrurile se întâmplă atunci când ți le dorești, iar acum eu știu exact ceea ce vreau. Vreau pe cineva care să-mi ofere toate lucrurile pe care mi le-ai dat tu, dar nu pe tine. Vreau pe cineva care să privească în sufletul meu și să se vadă pe el. Vreau pe cineva care să-mi ceară să ne vedem zilnic, vreme de 1.000 de cafele, iar apoi numărătoarea să o ia de la capăt, cu același om, din nou și din nou.

Leave a Reply

