Noaptea minții cu Nicoleta Luciu OFICIAL

Mă bușește câteodată prostia unora drept în creștetul capului și nu pot face altceva decât să clipesc nervos și să-mi reamintesc că meduzele trăiesc de mii de ani fără creier, iar asta probabil le dă multora speranțe.

Inițial îmi plăcea de Nicoleta Luciu – o tipă care reușea să crească o droaie de copii și în plus mai și muncea câte ceva, mai un  film, mai o emisiune. Înainte să spuneți că asta nu e o muncă, trebuie să vă gândiți totuși că nu e ușor să filmezi ore în șir, seara tot cazi răpus de oboseală.

Doar că ieri m-am întrebat cum reușește să facă toate astea când în mintea ei e noapte.

Studiu de caz: postare pe Facebook

“Imi place sa imi fac simtita prezenta, chiar si atunci cand nu sunt de fata. Noroc cu parfumurile pe care mi le-am comandat la inceput de primavara. Voi v-ati ales de aici http://elefant.sale/1TOgcSG? (P)”

Partea în care spune că îi place să își facă simțită prezența chiar și atunci când nu e de față, o înțeleg. Probabil este o femeie căreia îi place să fie în centrul atenției și, în plus, vrea să știe că lumea o ia în considerare chiar și atunci când nu e prin preajmă. Totuși… nu văd legătura cu parfumurile?!

“Noroc cu parfumurile pe care mi le-am comandat la început de primăvară”, mai spune ea. Aici mintea mea s-a blocat și am recitit de la început, sperând că am sărit eu vreun cuvânt. Nu, n-am sărit. Doamna Luciu chiar nu are logică. Carevasăzică, pentru că domnia ei și-a comandat câteva parfumuri, își face simțită prezența tot timpul. De parcă ea nu e acolo, dar mirosul ei, da, sau cum?!

În plus, iau în considerare faptul că primește bani ca să facă publicitate pentru “Elefant”, iar dovada o stă în “P-ul” pus la finalul postării. Adică acest status este “munca” ei. Adică atât de mult a putut ea să gândească pentru bani. Mă întreb, când n-are nimic de câștigat, ce idei răzbat din acel căpșor frumos? Mă mai întreb, zic și eu, nu dau cu parul, oare cât s-a gândit până a ajuns la această variantă finală, lipsită de orice logică, pe care a aruncat-o în spațiul public? Și desigur, aș avea curiozitatea morbidă să aflu ce i-a mai trecut prin minte înainte de a decide că asta e tot ce poate da ea mai bun.

Seria întrebărilor mele existențiale se termină cu acestea: oare cei de la “Elefant” au văzut ce a postat frumoasa doamnă? Ei îi înțeleg logica? Dacă da, îi rog să mă lămurească și pe mine. Și nu doar pe ei, pe oricine îmi poate explica “ce voia să spună poetul”.

Leave a Reply

