Cum spui că ți-e dor? Ții pentru tine!

mi-e-dor-de-tine-196_e72042eb140c31Am învățat că în viață e bine să ierți orice. De prea puține ori am avut orgoliu și tot de atâtea ori am iertat și am uitat lucruri peste care alții nu ar fi trecut în veci. Dar când vine vorba să ierți ceva pentru care nici măcar nu ți s-a cerut iertare, cum procedezi?

Ierți, dar nu îi spui. Oricât de mult te macină și oricât de mare e timpul care a trecut de când ai depășit momentul, nu ai de ce să-i arăți asta unui om care nu ți-a oferit nimic și care nici măcar nu ți-a cerut să faci ceva.

Degeaba ierți tu și ești capabilă să treci peste. Unii oameni nu caută iertare. De ce? Pentru că din capul locului ei nu consideră că au greșit. Sau dacă realizează asta, nu le pasă. Și atunci nu mai e o problemă de „îmi calc pe orgoliu și-i spun că îmi lipsește”, e o problemă care, pe românește, se numește „cât de proastă să fii să-i spui că îți lipsește?!”.

Ochii care nu se văd, chiar se uită, mai devreme sau… mai târziu. Ți-i mai amintești, fugar, ca o sclipire, în unele nopți când închizi ochii și încerci să adormi. Dar imaginea devine mai blurată în timp. Și pentru că în fiecare seară avem întipărită privirea cuiva care ne înțeapă sufletul, vom rămâne cu imaginea blurată a celui de care ne este dor până când a altcuiva, mai clară și mai luminoasă, ne va apărea în cale. Așadar, ochii care nu se văd, NU se uită, se înlocuiesc. Se înlocuiesc cu cineva care nu numai că merită iertarea, dar nu te aduce în punctul în care să i-o oferi. Se înlocuiesc cu cineva de care nu trebuie să îți fie dor, pentru că este aici, cu cineva care îți oferă o imagine clară a privirii, nu una blurată.

Iubirea e ca inspirația. Când am început textul acesta îmi doream să reușesc să transpun în cuvinte dorul pe care ți-l port. Dar îl termin într-o notă optimistă, cu gândul că într-o zi nu-mi vei mai lipsi. Așa-i și cu dorul ăsta – mă macină acum, dar trece și fără să-ți spun.

Leave a Reply

