Dacă asta înseamnă să fii doamnă, vă anunț că eu nu mă mărit

rochie de mireasaToate vă credeți doamne după ce turnați un copil la 20 și-un pic de ani și brusc sunteți “femei de casă”, doamne la altar. Numai că, prințeselor, când îmbrăcați rochia aia albă și intrați în altar, uitați să lăsați “țigănia” la ușă. Uitați să pășiți demne, mândre, mai frumoase decât veți fi în toată viața. Cumva, reușiți ca fix în ziua asta sacră să fiți în top 10 cele mai penibile mirese.

Știu, pe unele nu vă ajută fața, nu e vina voastră că v-ați născut urâte, Doamne ferește, nu despre asta vorbim aici. Deși, cred că un machiaj reușit poate transforma și cea mai urâtă broască, măcar pentru o zi, într-o mireasă frumoasă.

Dar când pășești spre altar, într-o rochie albă imaculată, nu uita, te rog, să ai grijă și cu ce te încalți. Și nu te pune cu fundul ăla alb pe jos, pe trepte, că nu ești în parc la o sămânță. Dar așa-i firea unora, orice ar face, păstrează câte un indiciu care le dă de gol caracterul de mahala. Se duc mândre să se mărite, după ce și-au pus în picioare ciocate-balerini, cu inserții colorate.

Dacă acesta este noul trend în “a fi mireasă”, noul standard de eleganță și stil, mă mulțumesc să nu mă mărit niciodată. Vă las pe voi să faceți copii și să mergeți mândre la altar, sub iluzia că sunteți frumoase.

P.S.: Nu, nu sunt geloasă. Pentru cei care vă dați seama la cine mă refer, vă explic doar că mi-aș fi dorit mai mult pentru el. Mi-aș fi dorit să își împartă viața cu o doamnă veritabilă, nu cu una transformată peste noapte, forțată de împrejurări. 😉

Leave a Reply

