Şi tu chicoteşti ca proasta?

image

M-am trezit chicotind și îmi spuneam încet să mă opresc. Mă gândeam cum ar putea interpreta el râsul meu prostesc – ar crede probabil că brusc m-a lovit o umbră de retard precum pățesc „trăgătorii din pungă” de la colțul străzii care au un veșnic râs în colțul gurii, total de neînțeles pentru trecători. Or, mai grav, dacă o să creadă că m-am îndrăgostit?! Dacă asta îi va fi confirmarea că mi-a muiat picioarele și că gata, de acum sunt păpușica lui? Nu, niciun bărbat nu trebuie lăsat să creadă că te-a cucerit după doar atât… după un prim sărut.
S-a întins spre mine să mă pupe. I-am atins ușor un obraz și când să mă îndrept spre al doilea, fir-ar, m-a prins! Mai întâi cu jumătate de buză, a testat terenul, dacă îmi las furat sărutul. Probabil a simțit cum mi se arcuiesc buzele în zâmbet și asta i-a dat curaj. „Proasto!”, îmi spun acum, trebuia să îmi dau seama că zâmbetul va duce la chicotit și să mă opresc de atunci. Dar nu, cum nu exclud nici posibilitatea că sufeream totuși brusc de o doză de retard, m-am lăsat furată. Și de cum s-a desprins de mine, chicoteam ca o nebună. Nici nu mai găseam ieșirea din mașină. Și odată ajunsă afară, mi-am dat seama de absurdul zgomotelor pe care le scoteam încetișor. Și m-am gândit „O, nu, cum va interpreta el asta?!”.
Acum am o nelămurire. Numai mie mi se întâmplă să mă ia cu chicoteală? Sau e o maladie pe care o avem toate atunci când ni se fură un sărut? Mai pe scurt: și tu chicotești ca proasta?

Leave a Reply

