Pasiune sau obsesie?!

job passionRealizez pe zi ce trece că nu pot să mă țin departe de munca mea. Indiferent că sunt în ziua mea liberă, sau că am alte treburi de rezolvat, nu am liniște până când nu verific cum stă treaba și la job. M-am trezit lucrând în situații în care orice om normal ar fi făcut altceva. Adesea văd prietenii că își dau ochii peste cap când mă văd butonând agitată telefonul și citind diverse texte. Obsesie este un cuvânt pe care îl aud de câțiva ani pe buzele celor care mă înconjoară și deși am toate semnele care duc într-acolo, țin să îi contrazic pe toți. Este vorba de pasiune.

Obsesia este ceva care nu te lasă să dormi, care te macină, care îți aduce mai degrabă nefericire decât satisfacție. Ei bine, atunci când scriu, eu mă simt liberă. Atunci când verific cu frenezie ce au scris alții, mă simt, după caz, admiratoare sau cârcotașă. Iar seara, adorm cu zâmbetul pe buze, gândindu-mă la lucrurile pe care le-am mai aflat și visând că într-o zi voi ajunge exact acolo unde îmi doresc. Îmi fac munca cu o plăcere nebună și nu mă văd lucrând vreodată altceva. Am încercat să plec pentru câteva luni – au fost cele mai triste luni din viața mea. Și m-am întors ca un câine credincios la marea mea dragoste – jurnalismul.

E pasiune și nu obsesie pentru că o fac natural. În nicio zi nu mă simt la muncă, niciodată asta nu a fost un job pentru mine. Și chiar nu sunt “gogoși” vorbele de genul: lucrează din pasiune și nu va trebui să muncești o zi în viața ta!

Leave a Reply

