Cât tupeu să ai să te îndrăgostești din nou

Tupeu! Cât de mult tupeu să ai încât să îndrăznești să te îndrăgostești, din nou? Prea mult tupeu…

declaratie-de-dragosteParcă mă încearcă așa un dor, parcă prind curaj, parcă, parcă e ceva frumos în toată povestea asta: zâmbete timide, fluturi  în stomac și o teamă teribilă că se va termina, din nou, rău.

Parcă nu-mi vine nici să-i mai răspund. Dacă se dovedește a fi băiat bun?! Dacă îmi pică cu tronc?! Dacă o să ne potrivim și după ceva timp, dacă o să ne întâlnim?!

Prea mulți de dacă, parcă îmi vine să renunț, pentru că experiențele anterioare m-au învățat că zâmbetele duc la lacrimi, râsetele duc la tristeți și relațiile la despărțiri. Mai bine să o iau pe scurtătură, să pretind că deja ne-am certat.

Sau mai bine să am grijă să merite? Să încerc, ușor, marea cu un deget? Aș putea să fac să fie atât de frumos, încât și dacă se va termina rău, să nu mai conteze. Pentru că voi fi având amintiri unice, iar durerea va trece, dar voi avea mereu un zâmbet pe chip când îmi voi aminti de acele prime surâsuri… timide, sincere. Și-mi voi mai aminti ceva: cu cât tupeu m-am îndrăgostit din nou!

Leave a Reply

