Mi-e dor de tine, dar mai dor mi-e de mine

dor missMă trezesc gândindu-mă adesea la tine și rememorând discuții pe care le-am avut, fapte pe care le-am trăit și sentimente pe care le-ai trezit în mine. Mi-e dor și aș vrea să le retrăiesc, pe aceleași sau, de ce nu, unele noi… și mă trezesc visând și construind discuții care nici măcar nu au avut loc, dar ar fi putut să existe dacă lucrurile ar fi decurs altfel. Îmi spun în acele momente că mi-e dor de tine. Dar nu, nu de tine mi-e dor, ci de mine.

Mi-e dor de cum mă simțeam când erai în preajma mea și de fluturii care îmi invadau stomacul. Mi-e dor de hohotele de râs pe care mi le provocai și de cum nu puteam să stau supărată pe tine. Mi-e dor de zâmbetul cu care mă trezeam la gândul că te voi revedea și cu emoții în așteptarea cuvintelor pe care ni le vom spune. Mi-e dor de sentimente, nu neapărat de tine. Pentru că nu ai fost singurul cu care am trăit astfel de stări. Și mai mult ca sigur nu vei fi nici ultimul.

Și alții vor trezi în mine aceleași sentimente. Și alții vor aduce la suprafață fata aceea visătoare și mereu entuziasmată. Dar până când altcineva îmi va potoli dorul, mi-e dor de tine, dar mai dor mi-e de mine cea de atunci…

One thought on “Mi-e dor de tine, dar mai dor mi-e de mine

Leave a Reply

