Today you listen to her. Seriously?!

Din capul locului nu cred in sarbatori de genul Valentine’s Day. Sunt genul de femeie care isi doreste sa sarbatoreasca iubirea zilnic, fara niciun motiv special, impus de o traditie de peste oceane. Recunosc, de cateva ori m-am lasat si eu dusa de valul fluturilor din stomac si am daruit cate ceva de 14 februarie. Chiar daca in restul zilelor din an mi se pare o mare prostie, e ceva in zambetul partenerului cand ii daruiesti un cadou, care te face sa vrei sa repeti gestul acesta.

Totusi, pentru cei care sarbatoresc Valentine’s Day… am o intrebare: cand anume, mai exact, o sarbatoare a cuplurilor s-a transformat intr-o sarbatoare a EI? Toate fetele se lauda cu ursuleti de plus, ciocalata si flori. Si toti baietii sunt panicati ca inca nu s-au decis intre o bratara si un catelus cu ochi umezi. Dar nu am auzit de nicio fata care sa isi faca griji ca nu a ales inca un cadou si de niciun baiat care sa se mandreasca in fata prietenilor: uite, mi-a luat un joc nou de Valetine’s Day!

Punctul culminant al dezamagirii mele l-am atins in clipa in care am gasit pe o retea de socializare urmatoarea postare: Today you listen to her!

Pe bune?! Parca trebuia ca aceasta zi sa fie o ocazie de a celebra iubirea dintre voi, cuplul, unitatea pe care o formeaza doua persoane. Nu stiam ca 14 februarie e noul 1 martie.

Pe de alta parte, tind sa cred ca s-a ajuns aici pentru ca baietii chiar nu dau doi bani pe astfel de zile. Dar daca pe ea o face fericita un ursulet de plus, iar lipsa lui ii provoaca o criza… baietii s-au conformat, iar sarbatoarea a ajuns despre ele.

Fetelor, sa nu uitam ca avem o saptamana intreaga in care vom primi cadouri de la baieti. Nu mai e chiar asa de mult pana pe 1 martie. Daca vreti un Valentine’s Day deosebit, amintiti-va ca sunteti intr-o relatie si cu el, nu doar cu voi si faceti aceasta zi si despre ei. Nu ma refer la cadouri fizice. Dar poate ca n-ar strica sa puneti mana pe play station si sa va jucati cu ei, macar azi. Sa faceti impreuna lucrurile care va plac amandurora.

Leave a Reply

