Când distanţa e un lucru bun

În urmă cu ceva timp, nu concepeam să fac nimic care să mă îndepărteze de tine. Trăiam cu impresia că dacă sunt omniprezentă în viaţa ta, vei ajunge să mă iubeşti. Speram că vei deveni dependent de mine şi că nu vei concepe viaţa în alt mod. Nimic mai greşit. Nu am făcut altceva decât să te intoxic cu prezenţa, până când lipsa mea a devenit cea mai mare dorinţă a ta.

Mă speria ideea de a nu te ştii lângă mine. Mă înfricoşa senzaţia că dacă pleci cinci minute, ele se vor transforma în ore, apoi în zile, apoi în eternitate. Iar frica mea s-a adeverit. Am făcut o obsesie din a te pierde şi exact asta s-a întâmplat.

Am uitat gustul libertăţii în acea perioadă.

Acum ştiu că este diferit. Ştiu că se va produce schimbarea. Ne vom vedea mai puţin, dar voi aprecia mai mult. Îmi doresc să vină această schimbare. Sunt relaxată. Ştiu că ar putea fi exact lucrul de care avem nevoie. Ştiu că îţi voi duce dorul, într-o mică măsură, iar asta mă va face să te doresc mai mult. Şi vreau ca şi tu să îmi simţi lipsa. Ceea ce înainte mă îngrozea, acum îmi dă speranţă.

Credeam că se repetă povestea. Nu e aşa. Povestea se rescrie. Am primit şansa de a o reedita. Şi sunt mândră de cum decurg lucrurile, de cât de relaxată privesc viitorul. Nu sunt doar optimistă. Sunt sigură că acum totul este bine. Cu adevărat bine.

Sunt fericită!

Leave a Reply

