Nu pot sau nu vreau

Se întâmplă adesea să vrei să faci un lucru, dar să nu poţi. Pur şi simplu, fără nicio constrângere de ordin fizic.

Azi vreau să scriu. Nu pot. Am vrut şi ieri. Nici ieri nu am scris. Cu adevărat, o carte se scrie singură. Când vrea ea, cum vrea ea.

Ştiu ce vreau să scriu şi cum trebuie să iasă. Dar ceva nu mă lasă să o fac. Deşi timp am, nu am nimic altceva în program, pur şi simplu nu pot.

Motive pot fi un milion. Poate că azi nu pot pentru că subiectul deschide răni pe care încă nu le-am vindecat. Am preferat să le ascund într-un colţ, minţindu-mă că le voi înfrunta când ele nu vor mai conta.

Nimic mai neadevărat. Pot dormi, pot să nu mai pară atât de importante, dar ele nu dispar până când nu le vindeci. Nicio rană nu se curăţă până când nu pui medicamente pe ea, chiar dacă doare să o atingi. Trebuie să o bandajezi, pentru ca ea să dispară, dar tu nu vrei să fie zgândărită. Ei bine, dacă o laşi netratată există riscul unei infecţii. Şi nu ne dorim asta.

Nu vrem asta când e vorba de răni fizice şi cu atât mai puţin atunci când e vorba de răni interioare, pe care de cele mai multe ori doar noi le vedem.

Leacul meu? Să scriu despre ceea ce mă doare. Dar asta va răstălmăci tot. Va fi mai rău. Dar visez la secunda când mă voi elibera.

Acum că m-am decis să scriu, îmi găsesc alte scuze. Dar cum să structurez totul, dar cu ce să încep, ce să elimin, trebuie să mă mai gândesc la toate astea. Dar ştiu că produsul final nu seamănă niciodată cu planul iniţial. Scrisul merge unde vrea el. Tu trebuie doar să îl începi.

Leave a Reply

