Nostalgiile ploii

Miroase a toamnă târzie. Miroase a ploaie. Miroase a amintiri, a toate lucrurile pe care le-am făcut cu alte ocazii când în aer se simţea acelaşi miros.

Îmi amintesc ce făceam anul trecut pe vremea asta. Şi cu un an înainte. Cumva, deşi nimic nu mergea, eram fericită. Într-o oarecare măsură. Făceam ce îmi plăcea. Scriam.

Şi acum scriu. Diferă doar subiectele, locul şi modalitatea. Totul diferă. Dar scriu.

Tu lipseşti. Dar lipseai şi atunci. Cumva, toamna te face să pleci. Pot să scriu şi fără tine, deci pot fi fericită şi fără tine.

Nostalgiile, la fel la fericirile maxime, ne arată ce trebuie să facem în viaţă.

Mi-e dor de ce făceam atunci. Dar nu am de ce să mă întorc. În aer se simte acelaşi miros. Pot să o fac şi acum.

Leave a Reply

