Să fii femeie fatală, copil și gospodină, în același timp, nu e chiar atât de greu

Ascultam zilele trecute o doamnă care îmi spunea cât de greu e să fii femeie. Îmi spunea că trebuie să faci mereu mâncare pentru cei dragi, lucru care poate dura ore întregi, că trebuie să mergi și la muncă pentru că în 2014 femeile nu își mai permit să fie întreținute, că trebuie să te mai și aranjezi, adică să petreci ore în șir la saloane de cosmetică. În plus, am avut impresia că îmi divulgă un mare secret în momentul în care mi-a spus că o casă nu se ține atât de ușor. Trebuie să facem atât de multă curățenie, ca femei, și de treaba prin casă, încât e pur și simplu imposibil să reușim să terminăm absolut toate “task-urile”, dar treaba noastră e să încercăm.

Pe lângă tot ce mi-a spus ea, aș mai adăuga câte ceva. O femeie nu trebuie să își uite niciodată sufletul de copil, trebuie să se bucure cu entuziasm pentru fiecare lucru din viața ei și adesea să se joace: să se alinte, să se gâdile, să fie un suflet de adolescentă în trup de femeie. Dar totodată, seara, trebuie să se transforme în la femme fatale. Undeva între aceste două personalități, trebuie să fie și femeia cu o carieră de succes, dar și Sărmana Maria care face curat, mâncare, etc. Dumnezeule, îmi vine să plâng de mila femeilor din toată lumea! Sau poate că nu…

În realitate, ne-am cam învățat să ne plângem, să spunem cât ne este de greu. Ce-i drept, o altă calitate importantă a femeilor e să pară că au nevoie de ajutor, de protecție, pentru ca bărbatul de lângă ele să simtă nevoia să le îngrijească.

Ei bine, a fi femeie nu se învață! Ori e ceva natural, ori nu e. Și nu ești mai puțin femeie dacă nu știi cum să faci foie-gras sau dacă nu calci pantalonii cu dungă. Nu te transformi în bărbat nici dacă ai un job mediocru, în locul unei cariere de succes. Sunt mai multe feluri de femei: unele pur și simplu strălucesc, în timp ce altele au doar anumite puncte forte. Un singur lucru le lipsește, de fapt, celor care nu se simt suficient de “femei”: încrederea în sine.

Feminitatea e o stare de spirit. Femeia fantastică există în fiecare dintre cele care sunt mândre de ele exact așa cum sunt! Cum spuneam, e totul natural…

Leave a Reply

