Mi s-a acrit de politică

După o lună şi un pic de campanie, am zis “gata”! Pur şi simplu mi s-a acrit de Ponta şi de Johannis, m-am săturat ca în jurul meu doar despre asta să se vorbească. Românii par că au uitat să trăiască. Da, sunt alegeri importante şi, la rândul meu, şi eu am fost înflăcărată. Am scris despre candidaţi, despre ce îmi doresc pentru ţara asta, am discutat cu toţi cei ce mă înconjoară. M-am enervat pe unii, i-am susţinut pe alţii, am fost solidară cu Diaspora şi m-am revoltat împotriva Guvernului. Apoi am obosit. Vreau să discut, din nou, despre alte lucruri. Vreau să se termine o dată alegerile astea. Poate că m-am resemnat, deşi într-un mod în care continuă să îmi pese, dar acum sunt conştientă de faptul că fiecare a decis deja cu cine votează. Sunt conştientă de faptul că dacă vorbesc încontinuu despre asta, nimic nu se va schimba. În plus, jocurile sunt deja făcute, furturile vor exista şi ele, putem spera doar că nu se va fura suficient. Dar, nu mai vreau să mă gândesc la toate astea. Refuz ca întreaga mea existenţă să se învârtă în jurul unei campanii electorale.

E un moment de răscruce, pentru noi ca neam. E un moment vital, dar prefer să îmi fac griji pentru asta pe data de 16.

E la fel ca în cazul problemelor zilnice. După cum am mai explicat, dacă te gândeşti tot timpul la ele, nu se vor rezolva, din contră. Vei trăi cu presiunea lor încă şi mai accentuat.

Ciudat, în urmă cu ceva timp, prietenii îmi spuneau că vorbesc prea mult despre Ponta. Acum, eu sunt cea care s-a săturat de disuţiile astea. Pe vremea aia lucram în presă, tratam subiecte de politică şi administraţie şi job-ul era viaţa mea. Acum două lucruri s-au schimbat: nu mai lucrez în presă, iar job-ul nu mai e viaţa mea.

Cu toate acestea, nu sunt mai puţin româncă. Sunt doar mai mult preocupată de “mărunţişurile” care îmi alcătuiesc, de fapt, viaţa şi mai puţin de marile evenimente istorice ale căror efecte se vor vedea în viaţa mea mai târziu.

Cum spuneam şi altă dată: tu ce ai făcut azi pentru visul tău?

Leave a Reply

