Când n-am mai așteptat nimic, am primit totul

Ani de zile, când am avut pretenții și așteptări, am fost dezamăgită. Am auzit adesea că secretul este să nu mai aștept nimic, iar atunci voi fi surprinsă în mod plăcut. Dar, pur și simplu, nu înțelegeam cum poți face asta. Cum adică să te relaxezi și să nu mai vrei nimic? Și atunci, într-o zi, s-a întâmplat. Fără să îmi dau seama exact ce fac, am încetat să mai am pretenții, am început să las lucrurile să vină de la sine.

Și atunci, persoana de la care nu mai așteptam nimic, mi-a oferit totul. Ba mai mult decât atât, mi-a oferit lucruri la care niciodată nu am visat. Iar fericirea a fost, cu adevărat, mult mai mare decât ar fi fost dacă aș fi crezut că merit toate acele lucruri, că mi se cuvin.

Când nu mi-am mai propus diverse realizări sentimentale, ele s-au împlinit.

Și, mai mult decât atât, toate acestea s-au întâmplat în momentul în care eu m-am eliberat. Atunci când am început să mă pun pe mine pe primul loc și să țin cont în primul rând de ce vreau eu, celălalt a început să se comporte în consecință, fără să îi cer asta. La un anumit punct totul ține de atitudine, de libertatea fiecăruia ca individ. Și odată ce am gustat din libertatea asta deplină, cum aș mai putea renunța la ea? Cum am putea, de fapt, amândoi, să ne punem din nou singuri bariere inutile? Libertatea noastră, a fiecăruia, ne face să fim fericiți. Pentru că fiecare gest de iubire nu mai este făcut pentru ‘că trebuie’, ci pentru că asta simțim. Iubirea necondiționată și fericirea fără margini se naște din libertate, din înțelegere și respect.

A durat cinci ani, dar în sfârșit am înțeles amândoi secretul.

Mulțumesc, BB!

Leave a Reply

