Vrei să ucizi și nu știi cum? Acum ai un ghid practic!

Mă documentam pentru o carte și, printre altele, m-am gândit să apelez și la ‘google-ul cel de toate zilele’. Un search cu textul ‘crima perfectă’ mai târziu şi nu mică mi-a fost mirarea când motorul de căutare mi-a indexat, încă de pe prima pagină, un articol cu titlul ‘Crima perfectă – ghid practic’. Suntem obișnuiți să găsim câte un ghid practic pentru diverse rețete de aperitive, pentru soluții de igienizare a casei și grădinii, dar chiar așa, și pentru o crimă?! Nu existența articolului mi-a atras atenția în mod deosebit, cât amplasarea acestuia pe prima pagină de rezultate. Va să zică, era citit, nu glumă. Și nu pot să nu mă gândesc oare câte din căutări erau din motive profesionale, să zicem, cum a fost și cazul meu, câte au fost la caterincă, dar și câte au fost pe bune. Cu alte cuvinte, unii oameni, ajunși în acel stadiu al dezechilibrului mintal, încât se decid să comită o crimă, din lipsă de inspirație, caută metoda ideală pe internet. Nici crimele nu mai sunt ce au fost… impulsuri de moment, sau acte de creativitate. Nu, tată, e mai simplu să cauți pe google cum au făcut unii de au scăpat de cei care îi enerveau și, în plus, au scăpat și de lege.

Tehnologia ne-a acaparat, cu adevărat, toate aspectele vieții!

Leave a Reply

